Кабельні мережі до автомобілів Bentley виготовляються на ЕКУ


У Золочівському виробничому підрозділі розпочалося серійне виробництво кабельних мереж до легендарних авто

Bentley – англійський виробник автомобілів  люкс-класу. Ця британська автобудівна компанія спеціалізується на виробництві розкішних автівок, що не залишать байдужими навіть найбільш вибагливих автогурманів. До слова, Бентлі – улюблений автомобіль Королеви Єлизавети ІІ.

Салон Bentley виконаний з шкіри та обшивається вручну. Уявіть собі, обшивання тільки одного керма займає приблизно 15 годин! Тож тепер, коли весь розкішний інтер’єр буде підігнаний «під голочку», справа залишається за нами, а саме за виготовленням електричної кабельної мережі, яка відповідатиме за те, щоб в автомобілі працювали різноманітні функції.

Про це і будемо розмовляти із фахівцями Золочівського виробничого підрозділу ТзОВ «Електроконтакт Україна», де виготовляються мережі до цих легендарних автівок.

Перші кабельні мережі до Бентлі зявилися у відділі «Musterbau» (прототипів та передсерійного виробництва). Саме тут бере початок усе виробництво, створюються перші кабельні мережі.

Володимир ЗОЛОЧІВСЬКИЙ, керівник відділу прототипів та передсерійного виробництва, розповів, коли були створені перші «мережі» для нового замовника: «Готову продукцію для замовника Bentley ми відправили ще у квітні 2018 року. Це були електричні кабельні мережі до двигунів V8 TFSI бензин. Після цього було багато технічних змін, декілька візитів замовника. Ще одним із різновидів є кабельна мережа на двигун V6 TFSI. За своєю конструкцією ці мережі дуже схожі до мереж для Porsche, тому нашим працівникам не склало труднощів перехід на інший бренд. Повторюсь,  дана продукція є конструкційно схожою між AUDI, Porsche та Bentley, оскільки ці бренди входять до автомобільного концерну Volkswagen AG».

Після затвердження кабельних мереж замовником, вони потрапляють у серійне виробництво. Олена ШАЛЕВА, інженер з якості Золочівського виробничого підрозділу, розповіла про плани замовника: «Сьогодні ми виготовляємо ці кабельні мережі серійно невеликими кількостями, але замовлення шалено ростуть. Якщо раніше виробництво цих мереж було на стадії старту, то сьогодні ми готові забезпечити виробництво набагато більшої кількісті продукту. Для цього в нас є необхідний штат працівників, навики та знання. Замовник підтверджує нашу відповідність його вимогам і готовий до довготривалої співпраці».

Зараз кабельні мережі для Бентлі виготовляються разом із проектом AUDI, на одиночних робочих місцях. Олег КОЦИЛОВСЬКИЙ, майстер проекту AUDI, розповів про особливості виготовлення в’язок для нового замовника: «Кабельні мережі до Бентлі виготовляються в нас, тому що конвеєрна лінія на заводі замовника виготовляє і Бентлі, і Порш з тими мережами, що ми їм постачаємо. Тобто по переоснащенню на одному конвеєрі складається два замовника. Якщо говорити про якісь особливі вимоги, то їх немає. Замовника більше цікавлять наші виробничі потужності, кількість та ергономіка робочих місць, з яким устаткуванням ми працюємо. Якщо в замовника є якісь ідеї, то вони хочуть побачити їхню реалізацію у нас на підприємстві. Наше завдання – задовільнити вимоги замовника, що дасть нам у майбутньому можливість конкурувати з іншими схожими підприємствами на ринку виробництва кабельних мереж».

Насамкінець ми поспілкувалися з працівницею, яка власноруч виготовляє кабельні мережі для Бентлі. Тетяна БУДЗАН, монтер кабельного виробництва, працює на ЕКУ вже два роки. «Досвід, який я здобула на Електроконтакт Україна дає мені можливість складати електричні кабельні мережі для багатьох замовників, – розповіла працівниця. – Оволодівши навиками складання в’язки до автомобіля Porsche, я без ніяких труднощів працюю із мережею до  Bentley. Насправді, конструкція мережі доволі цікава і, звичайно ж, це збагачення мого професійного досвіду».


Дата публікації: 15/03/2019